top of page

NYBC Group

Public·31 members

NEC Fortuna kijken streaming 15/12/2023 Horloge

19 uur geleden — (LIVE SPORT))) NEC Nijmegen Fortuna Sittard kijken streaming 15.12.2023 23-28, -5, 19. 9, Logo fortuna sittard Fortuna Sittard, 15, ...

Fortuna Sittard programma'sdecember, 2023DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVvr., 15 dec. N. E. C. -Fortuna Sittard20:00Eredivisiedi., 19 dec. FC Eindhoven-Fortuna Sittard20:00KNVB Bekerjanuari, 2024DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVza., 13 jan. Fortuna Sittard-Sparta Rotterdam16:30Eredivisieza., 20 jan. Almere City FC-Fortuna Sittard21:00Eredivisiezo., 28 jan. ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal. Aanpassen ESPNliveNAC en Willem II strijden vrijdagavond om periodetitel KKDVoor de beslissing van de tweede periode kan er zomaar eens een beslissingswedstrijd nodig zijn. 1dKraay jr. over KKD-topscorer Kaars: ''Als je hem ziet lopen lijkt hij meer op de plaatselijke groenteboer''''Ik kan heel wijsneuzerig gaan roepen dat ik dit had verwacht, maar dat is niet zo. ''9uDoor Rowan HavelaarMagnus Mattsson: muzikale middenvelder in NijmegenDe Deense N. 1u4:35 Mossou: ''Clubs moeten realistischer zijn over kans op degradatie''Sjoers Mossou merkt op dat er een steeds groter aantal clubs in aanmerking komen voor degradatie. 1u3:50 Ultee staat nog steeds achter uitspraken: ''Burak Yilmaz was groter dan Fortuna Sittard''Sjors Ultee blikt in De Voetbalkantine nog een keer terug op zijn hectische tijd bij Fortuna Sittard. NEC - Fortuna Sittard Samenvatting: Voetbal Uitslagen en ... bekijken. Blijf op de hoogte van wat er gebeurt in de Maak van Eurosport uw bron voor sport online, van voetbal tot tennis, wielrennen, snooker en meer. Home | Fortunasittard.nl Officiële website van Fortuna Sittard, met info over de club, onze teams, tickets, competitie en het laatste nieuws over deze Limburgse Eredivisionist! FC Volendam-Fortuna Sittard16:45Eredivisiefebruari, 2024DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVza., 3 feb. Fortuna Sittard-sc Heerenveen18:45Eredivisiezo., 11 feb. FC Utrecht-Fortuna SittardTBDEredivisiezo., 18 feb. Fortuna Sittard-AZTBDEredivisiezo., 25 feb. RKC Waalwijk-Fortuna SittardTBDEredivisiemaart, 2024DATUMWEDSTRIJDTIJDCOMPETITIETVzo., 3 mrt. Fortuna Sittard-ExcelsiorTBDEredivisiezo., 10 mrt. Ajax-Fortuna SittardTBDEredivisiezo., 17 mrt. 23u Owusu-Oduro: "Was wel verbaasd toen de trainer zei dat ik mijn debuut mocht maken"De doelman verlengde ook nog eens zijn contract deze week. 22u3:27 Martins Indi: "Kaart was maximaal geel"AZ deed zichzelf te kort vindt de verdediger van de Alkmaarders. 22u3:09 Clasie: "Alleen eerste kwartier het idee dat we kans maakten"De middenvelder baalt van de huidige vorm van AZ. 22u4:29 Jansen: "Rode kaart is discutabel"Pascal Jansen baalt van de nederlaag tegen AEK Athene. 22u4:53 EUROPA LEAGUE & CONFERENCE LEAGUELAATSTE SPEELRONDE GROEPSFASERangers overwintert na spektakelstuk met hoofdrol voor DessersEen overzicht van alle om 21:00 uur gespeelde wedstrijden van donderdag 14 december. 20uDoor de redactieANP FotoDallinga trefzeker voor Toulouse, Kadioglu en Tadic leiden Fenerbahce naar groepswinstEen overzicht van alle om 18. 45 uur gespeelde wedstrijden van donderdag 14 december. Kaartverkoop Alles over de kaartverkoop N.E.C. Nijmegen. Bekijk het laatste wedstrijden nieuws en bestel je kaarten eenvoudig online Fortuna Sit. 19. 10 NEC 18. 11 PEC ... NEC - Fortuna Sittard » Tussenstand & Live score + Odds, Bekijk live zonder advertenties! Geverifieerde en Legale Livestream. *Om te kunnen kijken moet je geld op je account hebben staan ... 20uDoor de redactie Akpom: "Had er vier of vijf kunnen maken vandaag"Chuba Akpom kijkt tevreden terug op de wedstrijd tegen AEK Athene. 20u2:30 Hato: "Ik hoorde in de pers dat ik aanvoerder zou zijn"De 17-jarige Jorrel Hato had tegen AEK Athene voor het eerst de aanvoerdersband om zijn arm. 20u2:45 Amrabat: "Ajax heeft verdiend gewonnen"Nordin Amrabat baalt van de uitschakeling van zijn AEK Athene in de Europa League. 20u3:25 Samenvatting Legia Warschau - AZ20uESPN6:52AZ Europees uitgeschakeld na kansloze nederlaag in WarschauHet werd uiteindelijk 2-0 en AZ moest lang met 10 man spelen. E. C. -middenvelder is ook buiten het veld creatief bezig. 4uDoor de redactiePro ShotsVorm van Fortuna: Danny Buijs wint alleen thuisFortuna pakte maar liefst zeventien van de negentien punten in eigen stadion. 3dDoor Wiebe de VriesDE VOETBALKANTINEVRIJDAG 15 DECEMBER Ultee na vreemde situatie bij Cambuur: ''Henk de Jong en ik zjin gewoon goed''Sjors Ultee reageert voor het eerst op zijn vertrek bij Cambuur. 1u4:58 Wolters over periode in Griekenland: ''Het gevoel dat er wedstrijden beïnvloed werden''Randy Wolters maakte opmerkelijke dingen mee als voetballer in Griekenland. 2u6:31 Samenvatting Ajax - AEK Athene20uESPN8:04De twee gezichten van de 'bruikbare' Chuba AkpomEen analyse van de man van 12 miljoen euro. 9uDoor Wiebe de VriesPro ShotsAkpom schiet Ajax met behulp van blunderende AEK-keeper naar Europese overwinteringIn de Johan Cruijff Arena wonnen de Amsterdammers met 3-1. 20uVan 't Schip na winst op AEK: "Strijdlust was voorbeeldig, maar we hadden er meer moeten maken"De trainer van Ajax is blij met de Europese overwintering maar ziet ook verbeteringen. N.E.C. kijken in 2023/24: live stream van elke wedstrijd 6 dagen geleden — N.E.C. kijken? Elke wedstrijd op programma vandaag. Gratis met tv en live stream alles online zien. Opstelling, zender, schema, etc.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page